welcome to ciktehastory :)

Wednesday 10 August 2011

about me :)

hey , my name NORFATIHAH , bole panggil TEHA jaa . study lagi lhaa ! baru sweet16 , aku baru nak start main blog , dok tengok blog orang lain , esh ! rasa teringin pulak nak ada blog sendiri , padahal orang dah main berkurun dah blog neh , haha , now ! aku sedang mencuba untuk mengEDIT BLOG n sebagainyaa ., pening aku nak membuatnyaa , sesiapaa yang pakar tentang blog neh , ajaq lhaa sat nah . hee xD . btw ! tenx too DYANA CEK OII(FB) sebab tolong buat kan blog neh . haha . tak malu kan minta tolong orang , tapi takpa kot noh , tolong menolong ! hee :) blog neh tak secantik blog hampa , sebab aku maseh belum fasih nak buat blog , haha , macam-2 aku neh . sampai sini dulu nah , TESTING-2 . *jakun nyaa , bhahahahaha , BABAI :)

No comments:

Post a Comment