welcome to ciktehastory :)

Monday 14 May 2012

assalamualaikum , haiii ! kembali mengupdate blog yang dah berapa bulan aku tak bukak blog , okay tadi aku baru je karang kertas BM and now aku nak karang BLOG pulak , haha , macam biasa lahh , nak cakap pasal cinta jaa kat blog neh , alaa hampa pon mcam tuu kan , hihi <3 okayy aku ada orang baru dalam hidup aku , alhamdullilah kami dah berkawan selama 2bulan 3minggu , tak pernah ada masalah lagi buat masa neh , gadoh pon tak penah cuma sentap tuu jelaaa kan , alaa perasaan perempuan kan lembut sikit , banyak sangat airmata , haha , nak tengok first time aku menangis sebab dia , sumpah lawak ! hihi , nahh tengok ni gamba aku ngan dia , hanya edit jaaa , nak boh gambaq sekali agak bahayaa yaa disini , hihi :) search down ! haha <3


 okayy ! ni gambaq first time aku menangis sebab dia , alaaa takdak apa pon sebenarnya aku jaa sentap lebih , hihi <3 tapi aku suka pic neh sebab mata aku nampak lain , haha





okayy ! tulaaa mysuperhero yang tahan dengan perangai aku yang kuat sentap selama 2bulan lebih neh , thanks sebab tahan , tapi harini macamm , umm okayy salahhhh sayaaa , eh ! dia sweet gila weh , serius sweet sangat , hihi <3 rasa bertuah sangat dapat kawan ngan dia selama neh , thanks ALLAH sebab ketemukan kan kami , dan pelihara lah hubungan kami sampai kejinjang pelamin (amboihh pikiaq jauh dah ni) , hihi , tapi apa salah nyaa kan kalau jodoh berpanjangan , tapi satu jelahhh , kena tempuh dugaan yang datang , kalau betol awak jodoh saya , saya akan jagaa awak sampai akhir hayat sayaaa , awak saya sayang sangat dekat awak okay , saya harap awak sukaaa , dan saya harap awak dapat terima saya dengan hati yang ikhlas ! saya percaya yang awak tak pandang pada rupa tapi pada hati yang ikhlas . AMIN !

p/s : mohd nurul fizry bin romli <3

No comments:

Post a Comment