welcome to ciktehastory :)

Sunday 18 September 2011

tak sehad :'(


hey ! bertemu lagi , hee xD , soryy lama jugak tak update kan , rendu takk ?? ehekk ^^ *gedikgilaa . haha , tak kesah laa kan . eh ! nak citaa pasal kesihatan jap , nak tawu saked apa . tengokk jelaa gamba bawah neh , mybe hampaa taw laa kot nohh . ehekk ^^ ,, tinggggggg !



err ! bolee tawu kan saked apaa , alaa ! DEMAM jaa pon , hee xD , ada orang cakap aku demam relaks jaa *relaks laa hampa saked bagai nk rak . hahahah . tapi kann , sedang aku mengupdate neh , aku dah semakin sehad daripada demam , yg dtg pulak , batuk + selsema = saked rengkong ! hahah , banyak penyakit sungguh kan , biasalaaa , kita manusiaa kan . hee xD . eh jap ! saked-2 pon gatai onl lagi kan , esok start sekolah dah . memang kena pegy laa kan , dah bapa hari aku tak pegi . haha , *pemalaspunyabudak . huhu . btw ! gamba atas tuu bukan gamba aku laa siot ! hahaha , comel kannn . tapi tak macam aku , mcam hampa , ehekk ^^ , chill-2 , gurau jaaa . okelaaa , sampai sini jaa . nte ada story aku share lagi okehh . BABAI :)

No comments:

Post a Comment