welcome to ciktehastory :)

Sunday 2 October 2011

K A M I :)

heyy ! apa khabar semuaa :) , ayat first akan keluaa ialahh "eh ! lame tak update blog ken , dah berhabuk dah blog aku " , hahaha , okeii ! now aku share sikit kenapa agak lama tak sentuh blog aku neh , okeii ! selamaa 3hari aku tkdak kat umahh , kemana ?? err ! ke KEM GENERASI PEWARIS lahhh , kat balek pulau *dekatjeepon :) , eh ! tengok gamba duluu k . tinggggggg ;)


okeiii ! neh kawan-2 aku di sekolahh ! woaa beb ! 1st datang kem 1group mcam neh , dari sekolahh rendah sampai sekarang aku tunggu-2 saat mcam nehh , tercapai jugak ! btw ! ni ade lagi sebenarnyaa tak cukup , ade yang tak dapat pegy jugakk , ahaa ! ni baru group perempuan SMKSJ(form4) , group lelaki tak sempat amek , sebab cepat menghilangg , haishhh ! tapi kannnn sorang jee budak lelaki terlepass time nehh , tengokk pic bawah nehh , tinggggg :)



hah ! ni deaa , dea sorang jaa telepas time nehh , tapi aku plak tadaa dalam gamba neh , hee :D , lelaki sekolah kami segan-2 sikit , ehekk ^^ betol kaa ? :p , btw ! comell ken budak yg duduk sopan tuu *akulagicomelkot ! haha , perasann hee :D , haa , ade lagi satu gamba tuu kan , nak dikatakan depa dua nie jelaa yg suka bergambar pon , pantang nampak camera pakat serbu habeh , haha, sebenarnyaaa bnyakk lagi gmba-2 kami semuaa , nak tengok lagi , tengok dekat FB jelaaa k .

hahhh ! ni laaa sebabnyaa lama tak sentuh blog , hee :D btw ! time nehh memang seronok , dapat lupakan kejapp masalahh semuaa , kem neh bnyak bagi pengajaran kat aku , banyak tentang-2 agamaa yg diorang kongsi kan dengan kamii . yang tak bolee lupakan ialahhh , COKELAT ARAB(bawangputih) bhaiii . perghhh ! memang menghilangkan toksid laaa kannn , hahahah , okeii ! sampai sini jee dulu k , nak tengok gamba lagi , pegy FB yaww , k BABAI :)

No comments:

Post a Comment