welcome to ciktehastory :)

Friday 16 December 2011

again :')

heyy ! lama tak update blog , kan ? ehee , btw ! before this buzy dengan kerjaa , now dah freee , sebab dah berhenti , hee :D . eh ! baru perasan kan , asal bukak blog jee mesti hati ni tengah sedih , eh ! blog aku neh dah jadi rintihan luahan perasaan sendiri pulakk , haha , tapi tak salahh kan , nama pon blog kan , tempat untuk ceritaa atau nak luahan perasaan ! haha , okeii ! now aku masih mampu tersenyummm , bukan lagi senyum dah , ketawa lagi semua cukup ! ehee ^^ kan ? heppy kan ? tapi maybe tuu hanyalahh luaran fizikal akuu , haha , dalam aku hampaa tktaw kan , ah ! takyah taw , biar aku sorang jaa taw , sapa nak taw gakk meh aku sikuu dia duluu , haha , *just kidding ;) haha , eh ! kalau awak baca blog neh mesti awak benci kan , halaa , saya sukaa buat sedih , tak kesah lahh , sbb saya sayang awak ? who cares ? i care ! haha . sampai sini jelahh k ,

#bilabacabalikblogakuneh,bnyakmerapuponada , haha , BABAI ;)

No comments:

Post a Comment