welcome to ciktehastory :)

Sunday 18 December 2011

need a new life :D

heyyy , blogger , HOLOOO , hee :D are you okee ? of course okeii right , haha , now aku nak update sikit lahh blog aku neh , bosan gilaa semenjak berenti kerjaa neh , jadi penganggur terhormat pulaa , haha , btw ! aku tade cerita apaapa pon yang nak dishare , aku tulis ape yang terkeluar dari otak aku neh jee , haha , eh japp ! si dia dah ade pengganti baru , serius perempuan tuu bertuah gila dapat diaa , oh myy , awak jaga dia elok-2 aw , she more better than me . woot ! okeoke , forget it all ! lari topic wehhh , haha , even aku nak bgtaw yang aku dah ada new life ! TANPA BF OKEHH . terasa macam eww pulak nak ada bf nehh , oh sucks gilaa ! haha , future bf sudah laa yee , *ada kaa mcam tuu ? err , haha , okeii , NEW LIFE KAN ? yeahhh , memang new life gila-2 ah aku kali neh . ni semua angkara daddy aku , staii paham aku ah , sampai sanggup tukarkan bb aku , bb lain aku mintak bb lain yang aku dapat , haha , sayang gilaa ah kat parents aku ! nak cakap neh , tadakk bf pon tapaa dah aih , janji parents aku adaa , haha ., (kalauadaponapasalahnya) haha , ah ! gediknyaa aku , eh ! kesahhh ? hahaha , okee lahh , tulis panjang-2 bukan hampaa nak baca pon , *blogkitatakfamousmacamawak , haha , okelahhh , KBHOIIII ^,^


btw ! PEACE FROM ME , yeahhh , kiss sikit , muohmuoh ! bhoiii

1 comment:

  1. nice la deear!!
    hihi.. pap pown, i'v followwed urs;
    so follow mine bck ya!! :)

    ReplyDelete